top-social-profiles{height:42px;text-align:right}#top-social-profiles img{margin:0 6px 0 0px !important} #top-social-profiles img:hover{opacity:0.8} #top-social-profiles .widget-container{background:none;padding:0;border:0} .social-profiles-widget img{margin:0 6px 0 0} .social-profiles-widget img:hover{opacity:0.8} hidup seorang potato: Pertemuan dan pengajaran

Wednesday 21 February 2018

Pertemuan dan pengajaran

Assalamualaikum semua, 




Ada 2 sebab kita bertemu dengan seseorang. Sama ada kita ubah dia atau dia ubah kita. Prinsip ni yang aku pegang sampai sekarang yang buatkan aku walau apa terjadi aku sentiasa redha dan tak salahkan orang.

Bila benda buruk berlaku kat aku, aku sentiasa remindkan diri aku jangan pernah salahkan orang. Semua pertemuan yang berlaku sebenarnya nak mengajar kita jadi lebih baik.

Jadi aku ambil iktibar dari apa yang terjadi kat diri aku untuk improvekan diri aku jadi lebih baik. Aku sentiasa berterima kasih pada orang yang hadir dalam hidup aku dan ajar aku banyak benda. 

Ambil semua sebagai pengajaran dan berubah kearah kebaikan. Percaya dengan takdir Allah and yang penting kita kena ingat satu benda ni

                           "You cannot have a rainbow without a little rain"


Salam sayang,

Potato

1 comment:

Post potato