top-social-profiles{height:42px;text-align:right}#top-social-profiles img{margin:0 6px 0 0px !important} #top-social-profiles img:hover{opacity:0.8} #top-social-profiles .widget-container{background:none;padding:0;border:0} .social-profiles-widget img{margin:0 6px 0 0} .social-profiles-widget img:hover{opacity:0.8} hidup seorang potato: Kasi pengenalan sikit

Thursday 25 January 2018

Kasi pengenalan sikit

Assalamualaikum semua. Disaat aku menulis blog kali pertama malam ni adalah ditemani dengan anak akak aku yang baru lahir. Disebabkan aku tengah cuti semester sekarang terpaksalah aku jadi babysitter tak berbayar hoho. Tapi tu bukan story yang aku nak cerita pon. Aku nak cerita kenapa aku buat blog ni! Ok, disebabkan aku ni memang tak suka buang masa tak reti dok saja jadi setelah berfikir panjang aku pon mula rasa nak tulis blog. Sebab aku ni suka jugak la mengarang- ngarang ni. Maklumlah dulu sekolah suka tulis karangan dah masuk Uni xde dah subjek BM buat karangan, tulis thesis la pulak eh! Tapi aku ni species rare pemalu sikit and aku ni pon jenis level kentang je weh biasa2 je. Sebab tu nama blog aku pon aku potato. Jadi blog ni aku buat untuk share pasal life aku je dan benda2 yang aku rasa macam ad manfaat boleh share aku share sambil-sambil isi masa terluang aku kan. Jadi harap info yang aku share boleh bagi manfaat dekat korang semua. Akhir kalam, aku nak tekankan blog ni hanya untuk yang rajin membaca ja sebab aku suka tulis panjang2. Yang malas baca tu main instagram jela senang. Kang muntah hijau pulak baca penulisan aku yang lebih kurang macam hasil karya A Samad Said ni heee.

No comments:

Post a Comment

Post potato